Гарантія

Гарантія

Здійснюючи покупки на сайті нашого магазину, Ви отримуєте тільки сертифіковану техніку з гарантією виробника.


Гарантія надається на термін в залежності від сервісної політики виробника (не менше 12 місяців). Термін гарантійного обслуговування і детальні умови гарантії кожного конкретного товару вказані в експлуатаційних документах.


Гарантія набуває чинності лише в разі наявності печатки / штампу магазину на заповненому продавцем оригінальному гарантійному талоні виробника, який видається до кожного товару після продажу. Зверніть на це увагу під час отримання товару.


Перш ніж почати експлуатацію, настійно рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією по експлуатації - це допоможе не допустити можливих проблем в разі неправильного використання товару.


Щоб уникнути можливих непорозумінь, всі документи, що додаються до товару при його продажу, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну. Гарантійний талон знаходиться в комплекті разом з товаром, він може бути розміщений на першій або останній сторінці оригінальної інструкції до техніки.


Безкоштовний гарантійний ремонт (гарантійне обслуговування) здійснюється протягом передбаченого гарантійного терміну представниками виробника (авторизований сервісний центр) при дотриманні наступних умов:

-наявність заповненого гарантійного талона з печаткою / штампом продавця в якому зазначаються: модель, серійний номер, гарантійний термін, дата продажу товару;

-документа, який підтверджує оплату товару;

щоб після виходу всіх передбачених пломб на товарі.


Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервіс-партнером, ви можете


У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

-нарушена збереження гарантійних пломб;

-Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

-нарушени правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

-було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

-неправильно заповнений гарантійний талон;

-серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

-природно знос або вичерпання ресурсу;

-Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);

-ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

-ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

-ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

-ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

-програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу.


Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням

Ремонт техніки здійснюють авторизовані виробником сервісні центри. Інформація про сервісних центрах міститься:

• на офіційному сайті виробника / бренда;

• в оригінальному гарантійному талоні на товар.

Для здійснення гарантійного ремонту вам необхідно мати:

• чек про покупку товару в магазині

• заповнений гарантійний талон з печаткою / штампом нашого магазину;

• виріб в повній комплектації та упаковці з цілісними пломбами, якщо такі передбачені на товар.


Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся, що:

• товар не був у вживанні (не був змонтований) і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п .;

• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

• збережені всі ярлики і заводське маркування;

• у вас є чек про оплату товару в нашому магазині.


Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.


Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.


Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт.


Якщо ви живете не в Харкові, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений то